Långhelg utan migrän

Denna vecka har träningsmässigt och livsmässigt varit oerhört trist. Migränen har legat som en dimma från måndag till fredag och i onsdags natt bröt den ut. Tung dag. Nu mår jag bättre, men är lite seg – förhoppningsvis kan jag träna imorgon 😃

Sambon är ute på tur på Färöarna och upplever härliga berg och fantastisk natur. Här hemma får vi sol och hoppas på lite värme under långhelgen. 

Jag längtar som en tok efter värme nu!! Det har varit en lång, kall och blåsig vinter och höst, så nu vore lite värme på sin spets. Jag längtar också efter skogsstigar, träddungar och höga höjder. Vill ut i terrängen och bara njuta av naturen nu när den är som bäst! 

Är tyvärr inte alls förtjust i att springa när det är kallt, då passar ju skidåkningen in mycket bättre. Jag har så otroligt lätt för att bli kall och börja frysa och när det händer har jag svårt att hålla uppe humöret och kan frysa resten av kvällen även fast jag duschat och fått tillbaka en del värme. 

Så fram med värmen nu och tack Kung Bore för kylan du bjudit på – men nu är det nog!

Vila idag och träning resten av långhelgen – ha det skönt där ute!

Kommentera

